Yamaha Triples
Search Forums | Statistics | User Listing Forums | Calendar | Albums | Chat | Skins | Language
You are logged in as a guest. ( logon | register )

Dixie Highway Riding Dutchman
Moderators: Moderators

View previous thread :: View next thread
   Idle Talk -> Ride ReportsMessage format

Rob
Posted 2008-05-17 8:31 PM (#56799 - in reply to #56578)
Subject: RE: Dixie Highway Riding Dutchman

Hoi Harold,
Welkom in de buurt! Ik zie en hoorde dat je al met Chuck in contact bent, en ik zal proberen er ook even te zijn, al weet ik nog niet precies waar, bij Chuck of bij Jack.... Ik zit in Franklin gedurende de dag (de locatie van 'het museum der Triples') en in Nolensville woon ik. Beiden net ten Zuiden van Nashville, de een bij I-65 en de ander bij I-24. Je kunt me bereiken via dit forum, maar directer is op xs750@cbmma.net een berichtje achter te laten, en dan geef ik je m'n telefoonnummer(s).
Mijn XS850LG Midnight Special is in wording, evenals m'n XS750E, nu in een krat tot ik tijd heb. Mijn XS850G met spaakwielen rijdt...
Winchester is een ruim uur ten Zuiden van hier. Hopelijk is er een gelegenheid elkaar te ontmoeten. Ik kom net terug van Holland en heb daar weer de nodige Triplers ontmoet, en ik ben ook in Duitsland geweest bij het Triple treffen afgelopen jaar, samen met een Japanse vriend.
Hoop van je te horen!
Rob
US Triple Riding Dutchman
Top of the page Bottom of the page

Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread

Running MegaBBS ASP Forum Software
© 2002-2019 PD9 Software
(Delete all cookies set by this site)